Wij streven naar tevredenheid
Klachtenprocedure
Het team van Compupower streeft er naar om iedereen naar alle tevredenheid te helpen en hierdoor het aantal klachten tot een minimum te beperken.
Als u van mening bent dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Compupower, u niet tevreden bent over de afhandeling van een (webshop) aankoop of een afhandeling van een reparatieverzoek, kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.
Hoe dient u een klacht in?
Een klacht kan zowel schriftelijk als via e-mail worden toegezonden.
Schriftelijk:
Compupower
T.a.v. klantenservice
Peperstraat 18
5171 EC Kaatsheuvel
E-mail:
info@compupower.nl
- Geef zo duidelijk mogelijk aan wat de klacht is.
- Vermeld uw contactgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.
- Afhankelijk van de situatie zullen wij per mail of telefonisch contact met u opnemen.
Wanneer wordt de klacht niet behandeld?
Uw klacht wordt niet in behandeling genomen wanneer;
- U geen contactgegevens achter laat
- Wij behandelen geen onredelijke zaken zoals scheldwoorden en ander ongewenst gedrag
Wanneer wordt mijn klacht behandeld?
Wij streven er naar binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht contact met u op te nemen voor een verdere afhandeling.